Какви са начините, по които мога да направя поръчка и задължителна ли е регистрацията?
За да направите поръчка, регистрацията не е задължителна. Тя е препоръчителна и еднократна, с оглед на проследяване на минали поръчки, в случай, че желаете да получавате нашия онлайн бюлетин с най-актуалните предложения за сезона, както и различни тенденции в модата за конкретния сезон.
Поръчка с, или без регистрация, може да бъде направена по един от следните начини:
– На тел. 0888/26 31 41 или 0888/76 11 11, на които наш консултант ще приеме и обработи Вашата поръчка;
– Чрез електронна поща на адрес: online@tiarra.bg
– Или на скайп адресa ни: online.tiarra
При успешно направена поръчка ще получите имейл на Вашата електронна поща за потвърждение. Освен това наш консултант ще се свърже с Вас на предоставения телефонен номер, за да дублира потвърждението и в случай на неясноти, да доуточни направената поръчка.
Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона?
Необходимо е, да ни оставите телефонен номер, имейл адрес за обратна връзка, вашите имена, адрес за доставка (независимо дали е домашен, служебен или до офис на куриерска фирма Еконт), както и, разбира се избраният продукт (артикул) и неговият размер.
Как се осъществява заплащането?
Заплащането се осъществява само с наложен платеж (в брой, на куриера при доставката).
Какви са сроковете за доставка?
Направени и потвърдени поръчки до 16 ч. се изпращат на същия ден. Поръчки направени след 16 ч. се обработват и изпращат на следващия работен ден. Срокът за доставка на поръчки в населено място, с офис на куриерска фирма Еконт, се доставят в рамките от 24 до 48 часа. Доставките се изпълняват от понеделник до събота включително. Поръчки направени в почивни дни и официални празници, се обработват и изпращат в първия възможен работен ден.
С коя куриерска фирма се осъществява доставката?
Онлайн магазин tiarra.bg използва услугите на куриерска фирма „Еконт“.
Каква е цената на куриерската услуга?
Цената на куриерската услуга е в зависимост от: теглото на поръчката; дали е до адрес (жилищен или офис) или до офис на куриерска фирма Еконт. Промоционално, за определен срок от време, tiarra.bg предоставя възможността за безплатна доставка на своите Клиенти.

В случаите, когато промоцията за Безплатна доставка е невалидна, то тя се изчислява според тарифния калкулатор на куриерска фирма Еконт, а именно:

  • при доставка от офис до офис – 4.60 лв.
  • при доставка от офис до адрес (независимо дали е жилищен или служебен) – 6.60 лв.

Куриерска фирма Еконт начислява и такса „наложен платеж“, в размер на 1,2% върху стойността на направената поръчка.

Имате ли магазин, където мога да пробвам артикулите Ви?
Да, магазинът ни се намира в гр. Варна, бул. „8-ми Приморски полк“, №75. За повече информация за местоположението, вижте страницата За контакти.
Доставяте ли продукти в чужбина?
Да, доставката на продукти в чужбина е възможна, но цената и срокът на доставката са различни от гореспоменатите.
Как да се ориентираме правилно с размерите?
За правилно ориентиране, погледнете таблицата с размери, която се намира под описанието на всеки артикул. Таблицата е спрямо номерацията на артикулите на онлайн магазин TIARRA.
Мога ли да заменя закупен продукт?
Според българското законодателство, имате право да върнете или замените закупен артикул от нашия онлайн магазин в 14-дневен срок от датата на закупуване. Артикулът трябва да отговаря на следните изисквания, за да бъде върнат или заменен: да не е носен, пран и/или гладен, да има запазен търговски вид, а също и да бъде придружен от оригиналните етикети и опаковка, чиято цялост не е нарушена.
Какво е необходимо, за да направя рекламация?
Tiarra.bg предоставя на своите клиенти възможността за преглед и проба на доставения артикул, след което може да се заплати на куриера. В случай на явни недостатъци получателят трябва своевременно да уведоми лицето, извършващо доставката и да откаже заплащането на поръчания продукт. Ако това не се случи и поръчката бъде заплатена и одобрена, клиентът губи възможността да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци.
За чия сметка са куриерските разходи при връщане или замяна на закупен продукт?
Куриерските разходи при връщане и замяна са за сметка на Клиента, освен в случаите, когато връщането е по вина на tiarra.bg. Онлайн магазинът носи отговорност, в случаите, когато цялостта на продукта е нарушена, има външни явни недостатъци на артикула или, когато изпратеният размер е сгрешен и не отговаря на Вашия номер.
По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?
Възстановяването на сумата се извършва само чрез услугите на куриерска фирма Еконт до посочен от Вас адрес или офис на Еконт, от където да я получите.
Мога ли да направя промени по поръчката си?
След изпращане на заявката Ви, тя автоматично се приема от наш консултант. Именно поради този факт, промени в поръчката не са препоръчителни. Въпреки това, ако се налагат промени, постарайте се да се свържете с наш консултант най-късно в рамките на 2 часа след изпращане на заявката.
Мога ли да анулирам направена поръчка?
При наличието на основателни причини, например поръчаният артикул е изчерпан, поръчката може да бъде анулирана от наш представител. В подобен случай, наш консултант ще се свърже с Вас, за да ви предложи аналогичен продукт. Ако новото предложение, не удовлетворява изискванията Ви, то Вашата поръчка ще бъде анулирана. В случай, че по основателна причина, поръчката Ви трябва да бъде анулирана по ваша инициатива, моля, не се колебайте да се свържете с нас по един от начините, указани в раздел „За контакти“. Екипът на tiarra.bg, Ви моли да не поръчвате стоки, които не възнамерявате да закупите!
Как да намеря по-бързо търсения от мен продукт?
За ваше улеснение и по-ефективна работа със сайта, сме изготвили филтри по размер и цена, които да Ви помогнат за по-бързото и лесно намиране на желания от вас артикул.
Зареждате ли отново модели, които са изчерпани?
Повторното зареждането на изчерпани артикули се случва рядко, но е възможно. За актуална информация и нови предложения, следете сайта ни, а при допълнителни въпроси, се свържете с наш консултант по един от начините, указани в страницата За контакти.
Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?
Ню Вижън Трейд ЕООД, представляващ tiarra.bg, гарантират изцяло Вашата неприкосновеност на личните данни. Всички предоставени данни са защитени от Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) и се разглеждат при строга конфиденциалност. Те няма да бъдат използвани от нас или от трети страни, освен в случаите, когато са необходими за безпроблемното обслужване на Клиента.
Възможно ли е разминаване в цвета на продукта в действителност, с този на снимката?
Екипът на tiarra.bg се старае най-точно да презентира продуктите и техните цветове. Допустимо е разминаване в цвета, в рамките на 1-2 тона, в зависимост от произведените партиди. Онлайн магазин tiarra.bg не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на индивидуални настройки и технически параметри на компютърните системи, които се използват за достъп до магазина.

При нужда от допълнителна информация, възникнали проблеми или нужда от консултацията, не се колебайте, свържете с нас по един от посочените начини и екипът ни с удоволствие ще Ви обслужи!