Общите условия на онлайн магазин www.tiarra.bg са изготвени с цел уреждане на взаимоотношенията при покупко-продажба от разстояние на стоки/артикули между Потребителите и Продавачите. С натискането на обект или линк, разположени на сайта tiarra.bg, се счита, че Вие се съгласявате и приемате описаните по-долу Общи условия. Екипът на tiarra.bg гарантира, че те са изготвени спрямо изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), както и според други нормативни актове/източници, уреждащи взаимоотношенията и правилата при електронна търговия, част от общото право на Република България.

Екипът на tiarra.bg Ви моли, преди да заявите желанието за покупка на артикул, предлаган в електронния магазин, да се запознаете с настоящите Общи условия, както и с другите раздели, съдържащи информация, относно осъществяването и доставката на заявената за покупка стока.

I. ДЕФИНИЦИИ

  1. „ПРОДАВАЧ“ е онлайн магазинът tiarra.bg, собственост на Караван Трейд ЕООД, представляващ виртуално пространство за електронна търговия. Потребителят сключва договор за предоставяне на конкретни артикули от разстояние (договор за покупко-продажба на стоки от разстояние) с Продавача.

Караван Трейд ЕООД е търговско дружество с ЕИК: 205 334 109, със седалище в гр. Варна, кв. „Чайка“, бл.58, което създава и поддържа този електронен магазин, определя цените на предлаганите за покупка в магазина стоки/артикули, а също и изготвя настоящите Общи условия, при които се извършва покупко-продажба на стоките. Караван Трейд ЕООД притежава изцяло правата, едностранно да изменя съдържанието и начина на достъп до електронния магазин.

  1. „ПОТРЕБИТЕЛ“ или „КЛИЕНТ“ е дееспособно лице, което след съгласието си с Общите условия, е заявило своето желание за покупка на стока/артикул, предлагана в електронния магазин tiarra.bg.
  2. „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН“ или „ОНЛАЙН МАГАЗИН“ е интернет сайтът www.tiarra.bg, служещ като виртуално пространство за осъществяване на договора за покупко-продажба между Потребителя/Клиента и Продавача.
  3. „ПОРЪЧКА“, това e изричното волеизявление на Клиента да закупи стока от електронния магазин, изпращайки своята заявка за това. След осъществяването на заявката тя се обработва от наш консултант и се потвърждава от същия по имейл и телефонен номер, предоставени от Клиента. Потвърждението по имейл се осъществява чрез изпращане на електронно писмо до Потребителя, доказващо, че поръчката е получена и ще бъде обработена. Потвърждението по телефон се осъществява, като наш консултант се свързва на посочения от Потребителя телефонен номер, за одобрение. При наличието на гореспоменатите условия, пратката се опакова и изпраща по куриер, който я доставя до изрично споменат от Клиента адрес (независимо дали е жилищен или служебен) или до офис на куриерската фирма.
  4. „ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА“, е сключеният от разстояние договор чрез настоящия електронен магазин, за покупка и продажба, съответно от страна на Клиента и на Продавача.
  5. „КУРИЕР“, е физическо лице, доставящо заявената от Потребителя стока, до посочен от него адрес (независимо дали е жилищен или служебен) или офис на куриерската фирма, работещ при изискванията на Закона за пощенските услуги.
  6. „Е-БЮЛЕТИН“, е информационно съобщение, поместено или на интернет страницата на магазина, или изпратено до електронния адрес на Получателя, в случай, че същият е заявил желанието си за получаване на Бюлетина, съдържаща най-актуалните ни предложения за сезона.

II. УСЛОВИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА ОНЛАЙН МАГАЗИНА

  1. Магазин tiarra.bg дава възможност на всички потребители, за свободен и неограничен достъп до информацията и продуктите на сайта, от всички точки на света.
  2. Пазаруването от магазина може да бъде осъществено по два начина: с и без регистрация. За регистрация е необходимо да се попълни онлайн формуляр, съдържащ електронен адрес на Потребителя  и парола. Регистрацията е еднократна, след което може да използвате профила си чрез въвеждане на имейла и паролата.
  3. С цел безпроблемно обслужване и обработка на поръчките, Потребителят трябва да предостави имейл и парола, лични данни (напр. име и фамилия, телефонен номер и др.) и адрес на доставка.
  4. Караван Трейд ЕООД събира, обработва и използва личните данни на своите потребители, само и единствено с оглед на нуждите на електронния магазин, като декларира, че предоставените данни няма да бъдат използвани за цели, незасягащи търговската дейност на електронния магазин, а също и, че няма да бъдат предоставяни на трети лица.
  5. Всеки артикул, предложен за покупка, има обозначена цена и основна информация за продукта (като размер, цвят, материя, допълнителна информация), подпомагащи Клиента при избора му. Tiarra.bg, предоставя възможността на своите Потребители, под всеки конкретен артикул в полето „Ревюта“, да напишат своя коментар, както и дадат оценката си за продукта.
  6. Всички цени, посочени на сайта, са крайни.
  7. На страницата вдясно до всеки продукт стои бутон „КУПИ“. За да бъде закупен конкретен артикул е необходимо първо да се избере желаният размер! Натискането на бутон „КУПИ“ записва избрания продукт във виртуална пазарска кошница на Потребителя. Съдържанието на кошницата се запазва за 15 минути, докато Потребителят реши да премине към покупка на стоките. Чрез натискане на бутон „Преглед на количката“, Потребителят може да разглежда съдържанието на виртуалната пазарска кошница, да добавя нови продукти или да премахва тези, които не желае. След натискане на бутона „Поръчка“ се появяват данните на клиента, данните за фактуриране и доставка и възможност за повторен преглед на виртуалната пазарска кошница. Поръчката се активира чрез натискане на втория бутон „Поръчка”.

III. ПОРЪЧКА НА СТОКИ

  1. За заявяване на желание за покупка на стока от онлайн магазин tiarra.bg, Потребителят трябва да предостави:
    • Валиден имейл адрес;
    • Актуален адрес за доставка и фактуриране;
    • Данни за контакт – име, фамилия и телефонен номер.
  2. За активиране на поръчката, т.е. за заявка до електронния магазин, е необходимо след като е направен прегледа на количката и са попълнени данните за доставка и фактуриране, да се натисне бутонът „Поръчка“.
  3. При успешно направена поръчка, Потребителят ще получи електронно съобщение за потвърждение, на предоставения имейл адрес, съдържащо: поръчаният артикул, номер на поръчката, дата и час на заявяване на поръчката. За дублиране на потвърждението консултант на tiarra.bg, ще се свърже с Клиента.
  4. В случай на липса на заявения артикул, наш консултант ще се свърже с Клиента и ще предложи аналогичен продукт. При несъгласие от страна на Потребителя за закупуване на аналогичния продукт, поръчката се анулира.
  5. Поръчки в електронния магазин tiarra.bg, се приемат и обработват всеки ден (понеделник-неделя) от 10.00 до 22.00 ч.
  6. Поръчки не съдържащи необходимата горепосочена информация (имейл адрес, телефон за контакт, имена), както и адрес за доставка, няма да бъдат приемани и обработвани. В случай на недоразумение tiarra.bg, предоставя възможност на своите Клиенти, в рамките на 24ч., след заявяване на поръчката да упоменат цялата необходима информация, за приемане на поръчката. Ако след изтичане на упоменатия срок, поръчката все още не съдържа необходимата информация, тя получава статус на „Отхвърлена“, поради невъзможност да бъде изпълнена.
  7. За анулиране на поръчката, Клиентът трябва в рамките на 2 часа след направата на поръчката, да се свърже или чрез имейл или по телефон, с наш консултант и да откаже поръчката. В подобен случай Потребителят трябва да предостави номера на поръчката, цената на артикула, телефонния номер, предоставен за контакт, имената и имейл адреса си.

IV. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ

  1. При постъпване на поръчка, автоматизираната система на онлайн магазина, уведомява Потребителя чрез електронно съобщение на предоставения от него електронен адрес.
  2. Доставка се прави само на успешно приети и потвърдени поръчки.
  3. Доставка на стоки не се извършва в неделя и на официални празници. При направена поръчка в такива дни, стоката се доставя в първия следващ ги работен ден.
  4. Обикновено доставката се извършва в рамките на от 24 до 48 часа, след потвърждаване на поръчката.
  5. Направени и потвърдени поръчки до 16 ч. се изпращат на същия ден. Поръчки направени след 16 ч. се обработват и изпращат на следващия работен ден.
  6. Tiarra.bg използва куриерските услуги на фирма „Speedy“. Обикновено пратките се приемат и доставят в интервала от 9.00 до 18.00 ч., а в събота от 9.00 до 13.00ч.
  7. За осъществяване на доставката е необходимо обозначаването на конкретен адрес (независимо дали е жилищен или служебен) или до офис на куриерска фирма „Speedy“ в съответния град.
  8. Онлайн магазинът предоставя на своите клиенти, промоционално, за определен срок от време Безплатна доставка.
  9. В случаите, когато доставката не е безплатна, тя се определя според тарифния калкулатор на куриерска фирма „Speedy“, а именно:
    • доставка от офис до офис на Еконт – 3.70 лв.
    • доставка от офис до адрес на Клиента (независимо дали е служебен или жилищен) – 5.00 лв.
    • наложен платеж – 1.2% върху стойността на избрания артикул
  10.  При неосигуряване на достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок от страна на получателя, или, ако същият не отиде до посочения офис на куриерска фирма „Speedy“, така че да получи в срок доставката си, Продавачът, в лицето на електронния магазин tiarra.bg, се освобождава от задължението да   изпълни заявената доставка.

V. ПЛАЩАНЕ

  1. Заплащането на поръчана стока се осъществява само и единствено чрез опцията „НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ“ – плащане в брой на куриера при доставката.
  2. Потребителят заплаща цената на поръчания артикул, такава каквато е към момента на осъществяване на поръчката. Tiarra.bg си запазва правото на промени на цените в различни периоди.

VI. ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА СТОКА. РЕКЛАМАЦИЯ

  1. Потребителят има право да върне или замени закупен от tiarra.bg артикул, в рамките на 14-дневен срок, от датата на получаване на стоката.
  2. При отказ или замяна Потребителят трябва да върне стоката, като тя трябва да отговаря на следните условия: да не е носена, прана и/или гладена, да има запазен търговски вид, а също и да бъде придружена от оригиналните етикети и опаковка, чиято цялост да не е нарушена. В случаите, когато Потребителят по своя воля връща стоката, куриерските услуги са за негова сметка.
  3. В случай, че Потребителят е заплатил поръчаната стока, но желае да я върне и да се откаже от договора, то платената сума за върнатата стока, се възстановява само чрез куриерските услуги на фирма „Speedy“. Потребителят трябва да посочи точен адрес, на който да получи сумата си – жилищен, служебен или адрес на офис на фирма „Speedy“. Сумата се възстановява в интервал от 24 до 48 часа от връщане на стоката. Докато Потребителят не върне стоката, суми не се възстановяват. Ако стоката не бъде върната, в посочения в т.1 срок (14 дни), отказът от стоката, няма да възпроизведе действие.
  4. Рекламация се прави, в случаи, в които закупената стока не отговаря на договореното между Продавача и Потребителя. Несъответствие може да е налице при една от следните предпоставки:
  • Производствен дефект на стоката;
  • Изпратена е погрешна стока, несъответстваща на заявената в поръчката;
  • Несъответствие на поръчания и доставения размер или цвят на продукта;
  • Повреда при транспортиране на стоката.
  1. Tiarra.bg предоставя на своите клиенти възможността за преглед и проба на доставения артикул, след което може да се заплати на куриера. В случай на явни недостатъци получателят трябва своевременно да уведоми лицето, извършващо доставката и да откаже заплащането на поръчания продукт. Ако това не се случи и поръчката бъде заплатена и одобрена, клиентът губи възможността да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци.
  2. Рекламацията може да се заяви на посочения имейл адрес online@tiarra.bg или на един от посочените телефонни номера – 0888/26 31 41 или 0888/76 11 11.
  3. При рекламация Клиентът може да избере между замяна на продукта със същия, но без дефект или в друг размер или цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на заплатената сума. Наш консултант може да предложи замяна на стоката с аналогичен продукт или с друг, различен от поръчания, като в подобна ситуация цените се изравняват. В единия случай изравняването се състои в доплащане от страна на Клиента, ако новият продукт е с по-висока цена, а във втория случай на Клиента се възстановява паричната разлика между заменения и новия артикул, ако цената на заменения надвишава тази на новия.
  4. При връщане, замяна или отказ, транспортните разходи и в двете посоки са за сметка на Потребителя, освен, когато това не се е наложило по вина на tiarra.bg (при сгрешен размер или цвят на стоката или при производствен дефект). В случите, когато клиентът желае да замени или върне стоката, електронният магазин, използва куриерските услуги на фирма „Speedy“.

VII. ПОЛУЧАВАНЕ НА БЮЛЕТИНИ/ИЗВЕСТИЯ

  1. При регистрация в електронния магазин и след създаване на Потребителски профил и прием на Общите условия, Потребителят се съгласява да получава на предоставения имейл адрес, бюлетини и/или известия, както и съобщения относно поръчка на стоки и потвърждения за промяна на негови данни.
  2. В случай, че Клиентът не желае да получава бюлетини и/или известия на своята електронна поща, той може да се откаже по един от следните начини:
  • Чрез използване на бутона „Отписване“, съдържащ се във всяка брошура и/или известие;
  • Чрез свързване с консултант от електронния магазин на посочения електронен адрес – online@tiarra.bg
  1. Караван Трейд ЕООД има право еднолично да избира до кого да изпраща бюлетини и/или известия, както и кои Потребители да премахва от базата си данни, въпреки че са заявили желание за получаване на бюлетини и/или известия.
  2. Бюлетините и/или известията съдържат единствено рекламна информация, относно продаваните в електронния магазин артикули.

X. ОТГОВОРНОСТ

  1. Отговорност за осъществяване на договора за покупко-продажба от разстояние, за възстановяване на платени суми, както и за наличие на недостатъци по стоката, носи Продавачът. При доставяне на стоката, той е длъжен да предостави на Клиента, информация на хартиен носител, която да спомогне за упражняване на правата му.
  2. Караван Трейд ЕООД не носи никаква отговорност пред трети лица, в случай, че сметнат, че публикуваната информация нарушава нечии авторски права или други права на интелектуалната собственост.

XI. УСЛОВИЯ ЗА КОПИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ

  1. Всички снимки, описания на артикули, цялата информация, публикувана в онлайн магазина tiarra.bg е собственост на Караван Трейд ЕООД. Магазинът дава възможност на собствениците на други сайтове и на потребители да публикуват връзки към онлайн магазин www.tiarra.bg.
  2. Копирането и поставянето на текстове от електронния магазин tiarra.bg в други уеб сайтове или платформи е строго забранено. Последното може да се случи само чрез изричното писмено съгласие на Караван Трейд ЕООД или чрез цитат за източника, поставяйки следния текст: „Източник на информацията е онлайн магазин за дрехи www.tiarra.bg“. За да бъде коректно цитирането трябва да бъде даден линк към електронния магазин, а именно: http://tiarra.bg/.

XII. ОБРАТНА ВРЪЗКА

  1. Обратна връзка с Караван Трейд ЕООД може да бъде осъществена от всеки Клиент, с цел задаване на въпроси, направа на предложения или за получаване на допълнителна информация.
  2. Връзка може да бъде осъществена по един от следните начин: чрез имейл на електронната поща online@tiarra.bg, чрез обаждане на един от посочените телефонни номера – 0888/26 31 41 или 0888/76 11 11 или чрез предоставената контактна форма в раздел „За контакти“.
  3. Караван Трейд ЕООД е администратор на онлайн сайта tiarra.bg и като такъв има право да премахва всякакви нецензурни и неморални коментари, нарушаващи добрия тон, които са публикувани в секциите за мнения и коментари.

Настоящите Общи условия са приети и одобрени от управителя на Караван Трейд ЕООД, като последната направена по тях промяна е от 25.02.2021г.